21.01.2009

Mircea Badea The Best

In atentia domnului Presedinte TRAIAN BASESCU

Domnule Presedinte,


Ma numesc Mircea Badea si va doresc multa sanatate !

Va rog sa faceti curat la DNA pana in 2014.

Daca voi gasi mizerie, voi da EU cu mopul pe jos.

Adica, voi face curatenie generala...

SA TRAITI BINE !


Cu stima, AL DUMNEAVOASTRA UMIL SERVITOR
Mircea Badea

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

POST SCRIPTUM

Atentie la vibratii, domnule Presedinte !... Shit happens !
Mai aveti 2111 zile pana la debarcare... Hai noroc !

Scorpionul no. 2 al RO-MANIEI... Ma cheama tot cu an...

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

2 comentarii:

  1. Tu esti, Mircea ? DA, Traiane...
    Am venit sa mi te-nchini...
    De nu schimb a ta antena intr-o buda de basini!

    SA MORI TU, PRIETENE !!!
    VEZI CA BASINILE COSTA...

    STII CAT S-A FACUT KILU DE FASOLE IN PIATA ?
    PARIU PE VIATA MEA CA HABAR N-AI !...

    Hai noroc, Traiane... Mai BASESTE-TE ODATA!
    Poate dai in diaree... A ? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba, baieti... Calomnie, insomnie, la b1 tv-rie,
    hai odata sa luam cucuveaua aia de coarne...

    A... N-are coarne ?
    De pene atunci... N-are nici pene ?

    Atunci ne luam de fund si sarim in sus...
    SA NU NE PLICTISIM...

    AM INTELES IDEEA !!! HAI AZI CU EGALAREA !!!
    HAI CU EGALAREA !!!

    Da-le-o'n PIFOMETRU !!!
    AZI !!!

    RăspundețiȘtergere

SA MORI TU CA ESTI MAI DESTEPT CA MINE !!! IA BAGA ...