24.01.2009

Mircea Badea Emperor

In atentia domnului Presedinte TRAIAN BASESCU


Domnule Presedinte,


Ma numesc Mircea Badea si va doresc multa sanatate !

Va rog sa faceti curat la IMPARATIE pana in 2014.

Daca voi gasi mizerie, voi da EU cu mopul pe jos.

Sau... pun un fraier sa faca CURAT si eu ma duc la plimbare...

SA TRAITI BINE !


Cu stima,

AL DUMNEAVOASTRA UMIL SERVITOR
Mircea Badea

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

POST SCRIPTUM

Servitorul : Imparate Luminate, pot ca sa te frec pe spate ?
Imparatul : FA LA LA LA LA DA, FA LA LA DA ! BAGA !!!

Servitorul : Pai am venit cu peria de sirma... E buna ?!...

Imparatul : HMMM !!! Stai sa ma incaltz... tu du-te pana la ala mic...
Vin si io cand mi s-o scula de frectie... Mars la plimbare !!!

Servitorul : MA IERTATI, IMPARATE !!! AM SA REVIN LA ANU' !!! ...

~ ~ ~ ~ ~ ~

Un comentariu:

  1. Prietene ! Ia mai la stanga putin...
    Hai ca ti-ajunge ! Te crezi mai smeker ?

    Imparatia Cerurilor e mai presus de toti si de toate... Indidferent de cate tonomate sau antene se vor mai rascula pe Planeta !!!

    Ziua Judecatii de Apoi se apropie !
    Mai sunt doar 2107 zile...

    MARE ATENTIE LA VIBRATII !
    Sa nu va ia valu printr-o mica surprindere !

    HAX !

    RăspundețiȘtergere

SA MORI TU CA ESTI MAI DESTEPT CA MINE !!! IA BAGA ...